Moziünnep 2009
Idén szeptember 17. és 20. között kerül megrendezésre a Moziünnep, ahol rengeteg filmet tekinthet meg a lelkes közönség 500-600 forintért.
Ha a Corvin moziba mentek, akkor lefogyaszthatjátok a mozijegy árát az ott található pizzériában, a Westendben nyerhettek egy Dell notebok-ot többek között, az Arenában pedig mindenféle sztároktól vehettek jegyet az aktulis filmekre.
Én idáig úgy néz ki, hogy egyedüli lány leszek a "kis csapatban", legalábbis a pénteki napot illetőleg. A felhozatal is férfias lesz: Terminátor a Corvinban, d.u. 3-kor, J.I.Joe 17:45-kor a Westendben és végül, hogy nehogy bevaduljon mindenki és gyilkolászni kezdjen, lehiggasszuk magunkat egy kis RágcsávókkalXD. Erre a filmre kíváncsi vagyok, főleg, hogy tengerimalacok vannak benne :). Már csak az lenne a még jobb, ha húgom is feljöhetne, mert azt nagyon meg szerette volna nézni ő is.
További részleteket ITT találtok a "programsorozatról".
Updated:
Elmentünk a mozikba megnéztük a filmeket, egész jók voltak, a J.I. Joe-t inkább kihagytuk, helyette talira mentünk :).
Nagy szívás volt azért egy-két húzás. A legdurvább a Corvin mozis pizzás akció volt. Sajnos itt ütközik ki az, hogy milyen aljas módszerekkel veszik rá az embert arra, hogy fogyasszon és költse a pénzét.
Az interneten fel van tűntetve ugyanis, hogy ha a Corvin moziba veszel egy jegyet 500 forintért, akkor azt az összeget levásárolhatod az Oscar pizzériában. Az egymondatos akcióból több mondatos magyarázat lesz, mire odaérsz a Deákhoz közel lévő étterembe. Kiderült, hogy csak akkor vonják le az 500 forintot, ha legalább 1400 forint értékben vásárol az ember ott. Természetesen erről nem tájékoztattak minket, amikor rányomták a pecsétet a jegyünkre, szerencsétlen pizzériásoknak pedig 5 perce ment el azzal, hogy elmagyarázzák, és kimagyarázzák azt, ami nem is az ő dolguk lenne, és amiről nem is ők tehetnek. Persze ha az ember elmászik oda, akkor már úgy van vele, hogy "hát, ha már eljöttem, eszek valamit...", és én megértem azt, hogy azért az tényleg furán hangzik, hogy 300 ftért kapunk egy 28 centis pizzát, de amilyen marketing fogások vannak manapság, nem tartottam kizártnak, hogy hátha esetleg mégis... De ennek is csak az a lényege, hogy a reklám csábító legyen és behülyítse az embereket, és hogy mennyire átverik az embert azzal, hogy sokszor nem adnak rendes információkat egy adott szolgáltatásról. Szomorú ez.
Utolsó kommentek