Beszart a T-mobile
Nem szoktam ennyi bejegyzést írni egy nap, de ezt most muszáj...
Lehet, hogy több TVt kellene néznem, legalábbis a híreket nem ártana, ugyanis kb. mostanáig azt hittem, hogy azért nem tudok telefonálni, mert letiltották a kártyámat, mivel már egy ideje nincs feltöltve... Gyanús is volt a dolog, mert nem is kaptam SMSt arról, hogy töltsem fel a kártyám, vagy akármi... Ennek én kifejezetten örültem, főleg most, hogy a Samsung töltőm Midiannál van (Még múlt héten Tbányán hagytam), így a 70-es számom használhatatlan már lassan egy hete... -.-'
Hajnalban hiba keletkezett a T-Mobile rendszerében, amit kb. délután fél 3-ra sikerült kijavítani, de addig a T-Mobile-osok nem tudtak telefonálni.
"Egy előre tervezett éjszakai munka során keletkezett váratlan szoftverprobléma miatt a mai napon a Magyar Telekom mobilhálózatában elsősorban a hálózaton belüli hívások jelentős része sikertelen volt. Az előfizetők azt tapasztalták, hogy a hívott fél nem elérhető, mintha ki lenne kapcsolva, így sok esetben a hangposta jelentkezett be. A hibából adódó, az átlagosnál nagyobb hálózati igénybevétel átmenetileg zavart okozhatott az SMS-ek továbbításában is.
A hiba észlelését követően a rendszerszállítóval közösen még éjjel azonnal megkezdődött a hibaelhárítás, amelynek eredményeként a szolgáltatás délután fél 4-re az ország egész területén helyreállt, fennakadások már csak egyedileg lehetségesek. Ilyen esetekben a hálózatra történő ismételt feljelentkezés érdekében a szolgáltató azt kéri, hogy az előfizető kapcsolja ki majd be készülékét.
A Telekom a helyzetben minden szükséges lépést megtett, és természetesen a hálózati hibából eredő kötelezettségeit is megvizsgálta. Ennek alapján megállapítható, hogy bár a szolgáltatás kiesése miatt kötbérfizetési kötelezettség nem áll fenn, de az ügyfeleket érintő, szokatlan és váratlan kényelmetlenségre tekintettel később részletezett módon előfizetőnként 10, hálózaton belül lebeszélhető percet biztosít díjmentesen. A díjmentes percek felhasználásáról a szolgáltató hamarosan további tájékoztatást ad.
A Magyar Telekom ezúton ismételten köszöni ügyfelei megértését és türelmét" - olvashatjuk a cég közleményében...
Hát, szívás, de szerintem nem biztos, hogy 10 perc ingyen beszélgetés annyira boldoggá tesz egy olyan embert, akinek ma fontos üzleti ügye, létfontosságú telefonhívása lett volna...
Mindenestre tanúlságos is a dolog, mert azért milyen furcsa, hogy a mai ember telefon/internet nélkül félember, sőt halott! És tényleg...
Utolsó kommentek